درهم
درهم
یه دزفولی
نوشته شده در تاريخ 19 شهريور 1389برچسب:اس ام اس,عشق,دوستی,عاشقانه, توسط علیرضاSRR |

بی جهت نیست که در کنج دلم جای داری / خوشگلی، بانمکی و چشم زیبا داری

 
 


میخوام بگم دوست دارم سه جوری / عاشقتم دیوونتم یه جوری / عشق منی جون منی که دوری / چطور بگم I LOVE YOU چه جوری

 

نزار که از سکوت تو پرپر بشن ترانه ها، دوباره من بمونم و خاکستر پروانه ها، چیزی بگو اما نگو از مرگ یاد و خاطره، کابوس رفتنت بگو از لحظه های من بره

 

 



نظامی ترین جمله ی عاشقانه: تو اردوگاه قلبت منم یه اسیرجنگی، تو منو شکنجه میدی توی این قلعه سنگی

 

 
 



وفا را از ماهی ها بیاموز که وقتی از آب درمیان میمیرن، نه از زنبورها که وقتی از گلی خسته میشن میرن سراغ یه گل دیگه

 

.

تو پادگان چشمات رژه رفتم، بی معرفت سهم من از عشقت کلاغ پر نبود

 
.

میدونی چرا بارون از پشت شیشه قشنگ تره؟ چون بدون اینکه خیس بشی احساسش میکنی، مثل دیدن گریه کسی که خیلی دوستش داری، همینطوره مگه نه؟

 



اگه کسیو دوست داری فقط بهش بگو به اندازه ی تمام بی وفایی های دنیا دوستت دارم، آخه بی وفایی های دنیا تمومی نداره

 

 
 



کوچیک که بودیم تنها کفشامون رو اشتباه می پوشیدیم، اما حالا چی؟ حالا که بزرگ شدیم تنها کار درستمون پوشیدن کفشامونه!

 

 

میخوام امشب دلم رسوا کنم، هرچی تو سینه دارم پیدا کنم، میخوام امشب با یه عالمه کلمه، تو رو معنا بکنم گرچه کمه، میخوام امشب با دو تا جام شراب، دل دیوونه کنم خراب خراب، میخوام از رو  نت های توی صدات، بنوازم یه ترانه راست راست، میخوام از صحن چشمای تو، دل دیوونه بدزدم مثل تو، میخوام از هر تب و تاب و بی قرار، بکنم از هر بی قرار قرار قرا، میخوام از گل بوسه رو لبام، ای وای جوهر خودکارم تمام

نظرات شما عزیزان:

afsane
ساعت21:38---11 مهر 1390
salam doste aziz webe khobi dari az inke behem sar zadi mamnonetam agekhasti bia tabadole link konim

armintnt
ساعت0:09---28 شهريور 1389
خیلی وبلاگ قشنگی داری . دمت گررررررم . خیلی حال کردم . ولی فک کنم خودتم قبول داری خیلی از مطالبی که اینجاست فقط به درد تو وبلاگ گذاشتن میخوره و اصلا واقعیت نداره و کسی به عشق بها نمیده ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: